[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 696: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4762: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4764: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4765: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3897)
Norsk Fyrverkeriforum • Se emne - Festival Fyrverkeri Lothepus

Festival Fyrverkeri Lothepus

Annen småsnakk og hjelp til valg og kjøp av fyrverkeri

Festival Fyrverkeri Lothepus

InnleggSkrevet av Vampyr » 20 Desember 2017, 00:27

Festival har brukt ham på reklamene sine, plakater og you tube.

Noen steder står han med en sigarett som ikke er tent over fyrverkeriet.
I en annen video går han og røyker ved siden av en "fagmann" som bærer et batteri.

For meg så blir dette feil da man på steder man kjøper fyrverkeri men også har oppvisninger oppfordrer til all bruk av røyk og ild forbudt.

Flere som har reagert på dette ?
Vampyr

Re: Festival Fyrverkeri Lothepus

InnleggSkrevet av RedLantern » 12 Februar 2019, 18:21

Jeg har ikke sett disse, men tar det på beskrivelsen din.

Jeg ser ikke problemet da dette er reklamefilmer. Ikke virkelighet. Så det å ta det så høytidelig synes jeg blir litt overreaksjon. De fleste folk der ute er ikke så hjelpesløs (enda..) at de ikke ser det og tar det for hva det er:

Jeg ser det er to skoler i debatten om fyrverkeri. En der man setter hardt mot hardt. Det andre ytterpunktet der blir når folk blir litt vel ivrig på å signalisere at de er opptatt av sikkerhet, skadebegrensning, korrekt bruk og slikt. Ingen av delene fungerer. Mellomtingen her er å bruke logikk, fakta, statestikk og fornuft som forsvarstale, men det fungerer heller ikke. De som vil fyrverkeri til livs, vil det, enkelt og greit. Så svaret på den gåten ligger et annet sted. Som jeg har sagt i årevis.

Nei. Jeg har et større problem med estetikken, Harry-faktoren og fjaset som har bitt seg fast i hele tradisjonen. Så mitt problem med denne kampanjen ligger heller der i så fall.
Brukerens avatar
RedLantern
Administrasjonsrepresentant

Tidligere brukernavn:

Gå til Småsnakk

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest